Facebook Twitter Youtube
Povjerenstvo za reklamacije potrošača

Povjerenstvo za reklamacije potrošača

Pisani prigovori na usluge Grupe Zagrebački holding, rješavaju se u stručnim službama Zagrebačkog holdinga i povezanih društava, dok zajedničko Povjerenstvo predstavlja tijelo koje rješava reklamacije potrošača vezane uz javne usluge kojih su pružatelji društva Zagrebački holding d.o.o., Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o., Gradska plinara Zagreb d.o.o. i Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA
 
Ukoliko ste nezadovoljni našom uslugom, možete podnijeti pisani prigovor sukladno odredbama članka 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br. 19/2022):
  • putem pošte ili osobno u poslovnim prostorijama Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o., Frana Folengovića 1, Zagreb
  • osobno u poslovnim prostorijama Centra za korisnike Zagrebačkog holdinga d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb
  • putem elektroničke pošte na e-mail: vio.info@zgh.hr
 
Molimo da na prigovoru navedete sljedeće podatke sa računa:
  • ime i prezime korisnika usluge
  • adresa mjernog mjesta
  • OIB
  • šifru kupca ili broj objekta ili mjerno mjesto ili serijski broj vodomjera
  • kratak opis prigovora
 
Na Vaš prigovor odgovorit ćemo u roku 15 dana od dana zaprimanja istog.


OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANE REKLAMACIJE

Ukoliko ne odgovorimo u roku od 15 dana od dana primitka prigovora ili niste zadovoljni našim odgovorom na vaš prigovor, možete podnijeti reklamaciju zajedničkom Povjerenstvu za reklamacije potrošača Zagrebačkog holdinga d.o.o., Gradske plinare Zagreb-Opskrba d.o.o., Gradske plinare Zagreb d.o.o. i Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o. u pisanom obliku.

Građani se navedenom povjerenstvu mogu obratiti:

Na temelju članka 14. Izjave trgovačkog društva Zagrebački holding d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 41 (pročišćeni tekst od 30. rujna 2021.) i Odluke direktora društava Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o., Zagreb, Gradska plinara Zagreb d.o.o., Zagreb i Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., Zagreb,  KLASA: ZGH-01-17-1003, Ur.broj: 01-08-01-22-14 (MJ), sve u vezi članka 26. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine 19/2022), Uprava Zagrebačkog holdinga d.o.o. je, na sjednici održanoj 30. srpnja 2024. godine, donijela
 Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača.

Za više informacija stisnite OVDJE