Kako se vrše promjene naziva potrošača uvjetovane promjenom vlasništva ili najma?
Ukoliko se radi o potrošaču s vlastitim vodomjerom potrebno je:
- ispuniti zahtjev, potpisan od strane potrošača i kontakt broj telefona
- zahtjevu priložiti kopiju dokumentacije temeljem koje je vidljiva promjena (kupoprodajni ugovor, darovni ugovor, ugovor o nasljeđivanju ili dr.) i zapisnik o primopredaji stana (ako se radi o novom stanu kupljenom od investitora/izvođača iz kojeg je vidljiv broj vodomjera koji se prenosi)
- ukoliko je nekretnina u suvlasništvu, potrebna je pisana suglasnost suvlasnika na koga će račun biti naslovljen.
Kompletirani zahtjev s dokumentacijom možete dostaviti:
- poštom na adresu Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., Folnegovićeva 1, Zagreb
- osobno pisarnica Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., Folnegovićeva 1, Zagreb
- skenirano na e-mail vio.info@zgh.hr
Ukoliko se potrošnja vode u zgradi plaća preko jednog zajedničkog vodomjera po broju članova kućanstva, promjenu naziva korisnika vrši Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo d.o.o., Savska cesta 1, Zagreb.